Problem ze Sambou

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Červenec 13 06:36:23 CEST 2001

> na internet. V breznu jsme sit pripojili mikrovlnkou na internet.
> Pro pripojeni pouzivame Linux s paketovym filtrem "SuSEfirewall" a proxy.
> Z duvodu aktualizace jsem na Linuxu se Sambou nastavil "Gateway" a
> "DNS" tak at muzu stahovat z ftp. Postupne jsem upgradoval na kernel
2.2.19

> ...... cca 3hod hledani chyby, restarty, vymena kabelu atd. .......
> Hledam si provaz
> ZAPINAM server pro pripojeni do internetu
> Restartuji Sambu
> Restartuji pracovni stanice
> VSE FUNGUJE TAK JAK MA !!!

> ZAVER: Kdyz zapinam server se Sambou musim mit zapnuty server pro
> pripojeni do internetu, jinak Samba nepripoji pracovni stanice.

> Je to chyba, nebo vlastnost?

Gateway bude nejspis vas problem...

Ja mam zkusenost takovou (s jadry 2.0.3x), ze pokud vam udechne gateway
server, tak se v linuxu co ten gateway pozuiva, nenahodi routy.

Zkuste ten server se sambou odriznout od internetu tim, ze mu nebudete
specifikovat default gateway toho serveru.

--
Zdravi

          Jaroslav Lukesh