Apache + PHP

M. Foltyn mario na itnet.cz
Pátek Červenec 13 06:23:46 CEST 2001

> s rpm jsou jen potize, zkuste to prekompilovat rucne.

myslite si, ze kdyz to prekompiluje rucne, pomuze mu to v nastaveni,
ktere nezvlada? asi tezko

a koncovky u skriptu mate jake? phtml nebo php3 ?
radek AddType application/x-httpd-php3 .phtml musite zmenit dle vasi koncovky.
tedy v pripade skriptu s koncovkou php3 (napr. index.php3) to byde vypadat takto:

AddType application/x-httpd-php3 .php3

--
M. Foltýn
TeleKom s.r.o.