samba: misto na disku - vyreseno

Jan Zítka jzitka na hronov.ckd.cz
Pátek Červenec 13 10:24:00 CEST 2001

Dobry den

Diky p.Gaalovi, ktery se mi ozval soukrome jsem si v tom udelal jasno:

> je

Tech 100 MB je rozdil mezi tim, co ukazuje midnight commander a tim,
co ukazuje df...(nejspis nejaka rezerva systemu, bych rekl)  MC asi
ukazuje, kolik tam skutecne je a df ukazuje to, co nam je filesystem
ochotny poskytnout

...A samba ukazuje vzdy volne misto toho oddilu, ze ktereho vychazi a
nebere v uvahu, ze se adresarovym stromem muzu dostat do oddilu
jineho.

Jeste jednou diky za vsechny ohlasy

Honza

--