Jeden tisk na dve tiskarny?

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pátek Červenec 13 11:38:55 CEST 2001

Jak pak vyresite prokazatelnost?
Pokud jsem dobre pochopil, maji podezreni na nepoctiveho zamestnance, kdyz
pak za nim pujdou s druhym odlisnym dokumentem, on bude tvrdit, ze dokument
nezmenil on ale Vy, abyste se mu pomstil? ...
Pokud mu pak date vypoved z tohoto duvodu, on Vas zazaluje, nebudete mit
prokazatelne dukazy ...
Chaloupka

--
Jiri Chaloupka