Dosemu a FoxPro extended

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Červenec 13 15:18:54 CEST 2001

Dobry den,

diky panu Jirimu Chraskovi se mi prece jen podarilo rozjet
extended verzi FoxPro pod DOSEMU. Stacilo povolit DPMI pamet.
Jeji velikost je asi docela kriticka, protoze pri velikosti
parametru 2048 mi delalo problemy nacist nejake databaze a vubec
mi to delalo paseku. Ted mam nastavenou 8196 a funguje to zatim
dobre... Mozna to casem jeste radeji zvednu, protoze jsem byl od
pana Chraska varovan, ze by mi to mohlo padat pri indexaci apod.
Ale predpokladam, ze 16MB by melo byt pomerne dobre dostacujici.

Ted si casem budu hrat s cestinou, tisk jsem vyresil pomoci
cstocs pc2a ascii soubor | a2ps
(dela to sice ascii art ramecky, ale vubec mi to nevadi).

Nevim, jak moc to bude stabilni, obcas mi s ukoncenim Fox-ky
padne i DOSEMU na nejaky spatny hrabnuti do pameti, ale pri behu
programu je to zatim OK. Nicmene je fakt, ze dpmi mod je oznacen
jako beta...

Zatim to ale funguje dost pekne, samozrejme si zatim musim
odmyslit cestinu, ale treba na to taky nejak prijdu...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek