Stabilta 2.4.x jadra (was: Chovani v diskuznich skupinach (Wa s re: Mail server jeste jednou)

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Pátek Červenec 13 17:24:16 CEST 2001

> Mimochodem, zahledl jsem neco o tom, ze francouzsti
> ISP maji dost spatne zkusenosti se vsemi jadry 2.4.x. Po nekolika
> dnech jim pry padaji. Je nekdo z provozovatelu exponovanych serveru
> u nas, kdo to muze potvrdit nebo vyvratit?

No, vytizenej server asi tak jako nejaky provider nebudu mit, ale
na PII-350, 64MB RAM RH7.1 CZ s mym vlastnorucne kompilovanym
jadrem 2.4.5, bezi na tom Squid pro 150 uzivatelu (prumerne 300
connections na port 3128). Zatim to (musim zaklepat) nepadlo a
uz je 39 dni uptime.

S pozdravem

--

Richard Bukovansky

/*
 * Identify the flock of penguins
 */

- ./arch/alpha/kernel/setup.c (L-K 2.4.5)