inn v RH 7.1 ???

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Červenec 13 17:49:07 CEST 2001

Zdravim,

upgradoval som na RH 7.1 a prestali mi chodit newsy - innxmit
sa spoji s news serverom, vyjedna si s nim streaming mod,
precita a rozparsuje si batch subor (zistovane strace/ltrace)
a potom namiesto nasypania clankov posle serveru quit a tym
vec zhasne.

Verzia inn je 2.3.1, po downgrade na 2.2.3 z RH 7.0 vsetko chodi
ako ma. V RH updates nie je okolo newsov nic.

Kedze ide o ten Chip-release, rad by som si overil, ci to niekomu
chodi, kym poslem bug report na original 7.1.

Zdravi
--
                               Stano