Jeden tisk na dve tiskarny?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Červenec 13 18:17:52 CEST 2001

On Fri, 13 Jul 2001 10:09:22 +0000 (UTC), Kruzik Pavel wrote:

: To proc se tak deje a proc to tak chci, je na delsi povidani
: a vysvetlovani.

Jasne, akurat pokial clovek vie preco, moze mozno navrhnut
elegantnejsie riesenie.

Napr. mi nie je jasne, preco to chcete tlacit (a nicit tak
nase lesy :-)) a nie iba uschovat ako subor.

: Chtel jsem jen technickou stranku veci a uz se mi ozval clovek,
: ktery me to pekne nastavi a ukaze...

S tym ale mozu byt "false positive" problemy - uz som x-krat
nieco vytlacil, zistil, ze je tam chyba, prvy vytlacok zahodil
a vytlacil si to znovu. Zalezi tiez od "prohnanosti"
dotycneho pouzivatela - bude na ten JetDirect tlacit sam
bez ucasti serveru, moze to vytlacit z kolegovho pocitaca
cez obednu prestavku, ... - pravne relevantny dokaz tak
neziskate.

Na problem neoddiskutovatelnosti tvorby nejakeho dokumentu
existuju riesenia na zaklade verejnych klucov - druha vec
je, ci mate zaujem obtazovat celu firmu kvoli jednemu hajzlovi.

Zdravi
--
                             Stano