Re[2]: balíčky RH 7.1

Jan Novacek Jan.Novacek na cimboraservis.cz
Pátek Červenec 13 10:58:30 CEST 2001

>  Dobry den.
>>

> Wine je tusim na  druhym cd nebo na powertools, a seznam balicku je taky
> tusim na druhym cd.
 Na 2.CD skutečně Wine nemám, seznam balíčků najdu pod čím? Koukám na
 to a nevidím. Powertools nemám.
 Ještě k těm citátům, myslím si, že by měli jít nějak editovat a tak
 by vlastně root mohl dělat vlastní info pro ostatní.

--
S pozdravem
 Jan Novacek                          mailto:Jan.Novacek na cimboraservis.cz