Pripojeni na i-net, RH 7.1

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Červenec 13 22:11:47 CEST 2001

On Fri, Jul 13, 2001 at 12:07:12AM +0200, Klerx wrote:
> mam chipovskou verzi RH7.1, funguje vytoceni pres wvdial, jenze po pripojeni k hostitelskemu pocitaci nefunguje nic jineho nez pingnuti jeho dvou nameservru, toho pocitace a mne pridelene IP adresy. Konfiguroval jsem resolv.conf, hosts.conf, host.allow, host.deny, wvdial, /etc/ppp/options, podle informaci nalezenych v man-pages, v ruznych howtos a LDP. Prikazy nslookup a host nefunguji ... Problem bude asi v resolveru? Ale kde?

Chtelo by to vic informaci.

1) Co mate v tom /etc/resolv.conf ?
Melo by tam byt neco jako:
nameserver 212.20.96.34
nameserver 212.20.96.38

2) Funguje vam jenom ping na nameservery ? To je opravdu divne, co treba
nejaka jina IP adresa ?

3) Pri posilani mailu je zdvorile zalamovat radky !!!

--
/*
  Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz