Prosba o runtime FoxPro

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Červenec 16 09:40:44 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, Jun 28, 2001 at 05:15:07PM +0200, Oto 'tapik' Buchta wrote:
> Radek Vybiral wrote:
>
> Nevedel jsem, ze je foxpro siritelne volne.
> To mne primo vyrazilo dech.

Nepsal jsem, ze je volne siritelne FoxPro, ale Runtime system
FoxPro. A to je rozdil. S runtime systemem si bez nejakeho
zkompilovaneho FoxPro programku neskrtnete (proto se da taky
sirit, ze...). Vyjimkou je program napsany mym kamaradem Pavlem
Kalcikem, ktery nasimuluje prikazovou radku FoxPro a prikazy pak
predhazuje FoxPro runtime ke zpracovani. Funguje to skvele, ale
clovek se musi obejit bez helpu, vizualnich nastroju a volani
nezkompilovanych procedur...

> --
> Oto 'tapik' Buchta , tapik na neo.cz

Zdravi