OT: Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jedno

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Neděle Červenec 15 10:10:57 CEST 2001

* Replying to a msg in OSOBNI (OSOBNI)

Hello Miroslav.

Sobota Cervenec 14 2001 08:02, you wrote to me:

 MH> 1. Nevim, kolik mate roku (me je 49), ale ja jsem se za svuj zivot
 MH> mockrat presvedcil, ze stoprocentne plati, ze neni umeni "vyrobit"
 MH> ale "prodat", ze kdyz neco chcete prosadit tak musite "az do
 MH> uplneho
 MH> zblbnuti" s usmevem a radostne opakovat veci, ktere Vas silene
 MH> unavuji a jsou az neprijemne.

Vy me podezrivate ze snahy neco nekde prosadit? Proc bych to delal? Co
bych z toho mel? Ja prece nechci nikde nic prosazovat.

 MH> 2.Vyhledejte v archivu nebo dejte do vyhledavace _doma_ pres
 MH> _modem_
 MH> kazdy den _jedno_slovo, projdete vsechny odkazy a za mesic zdelte
 MH> sve
 MH> dojmy. Troufam si totiz tvrdit, ze 99% zacatecniku _nema_pevnou
 MH> linku
 MH> za cizi penize.

Ja mam pouze pristup pres modem. Neni to jedno slovo, co denne zadavam
do vyhledavace. Je jich vic. Mam linux a tak pocitam s tim, ze holt
bude nutne samostudium.

Petr

... Slon je mys vytvorena na zakazku vlady.