Stabilta 2.4.x jadra

Pavel Urban pavel.urban na hq.iol.cz
Pondělí Červenec 16 09:52:10 CEST 2001

> Bukovansky na atcomp.cz wrote:
>  :> Mimochodem, zahledl jsem neco o tom, ze francouzsti
>  :> ISP maji dost spatne zkusenosti se vsemi jadry 2.4.x. Po nekolika
>  :> dnech jim pry padaji. Je nekdo z provozovatelu exponovanych serveru
>  :> u nas, kdo to muze potvrdit nebo vyvratit?

U nas jsme narazili na podobny problem. System lehnul vzdycky po par
hodinach/dnech. Bylo to zrejme chybou v casti kernelu, ktery se aktivuje
po zapnuti 'Packet socket: mmapped IO'. Po vypnuti a rekompilaci je ted
vsechno ok (tedy alespon prozatim). Exponovany system... no, google to
neni, ale uplne nevytizeny stroj taky ne (napoveda - chces byt snek? ;-)
)

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/