Shutdown po siti

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Pondělí Červenec 16 11:40:10 CEST 2001

Prvy predpoklad je taky, ze pri vypadku prudu bude napajana aj
ta druha masina z danej UPSky (to mate splnene) a ak je potrebne
na prevadzku siete mat napajany nejaky aktivny prvok tak aj ten by mal
byt na danej UPSke. (niekto to raz zabudol a potom sa cudoval
preco mu script nebezi tak ako ma, ale cez vypnuty switch to nie
a nie prejst).

Potom si mozete napisat vlastny script, ktory sa pri vypadku masiny
c1 spusti a ten napr. cez ssh vypne masinu c2. Po urcitej dobe
vypne aj masinu c1. Pre APC UPS existuje na to aj daemon (ten co je
k danej UPS-ke staci sa pozriet na ich site). Je mozne ho nastavit
tak, ze jeden je master a ostatne slavy (terminologia je mozno pri
UPS ina). Znaci to ze master da signal slavom aby sa vypli.
Soft na stiahnutie je na stranke:
http://www.apc.com/tools/download/index.cfm

Igor