Mailboxy bez fyzickych uzivatelu

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Červenec 16 12:52:33 CEST 2001

Martin Pavlas wrote:

> Ahoj,
>
> mam problem s vytvorenim jednoho postovniho serveru. Potrebuji vytvorit
> system, kde se budou novi uzivatele vytvaret pres nejake webove
> rozhrani. Neni problem vytvorit pro kazdeho takto zalozeneho uzivatele
> novy adresar, kde by mel svuj mailbox, ale nechce se mne pro nej
> zakladat noveho systemoveho uzivatele (problem prav a IMHO je to
> zbytecne). Problem je pak pri pristupu k mailboxu pres POP3.

> Moje predstava je takova, ze pres webove rozhrani zalozim noveho
> uzivatele a tato informace se zapise nejlepe do databaze, nebo aspon do
> [...]

Doporucuji fungujici kombinaci:

cyrus-sasl (na hesla, je primo v RedHat 7.1)
postfix jako postaka
cyrus-imapd na spravu mailu, umi imap a pop, ma quoty, ...

Vse lze dobre pres commandline, mam (=mohu poslat pomocny konf. program),
neporadim ale s administraci pres WWW.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz