Směrovánípaketů

Petr Burian redpetr na seznam.cz
Úterý Červenec 17 00:11:18 CEST 2001

Potřebuju trochu poradit a udělat jasno ve směrování paketů, s linuxem makám
teprve druhej měsíc takže se předem omlouvám za blbý dotaz.

Př.:

Mám počítač: ALFA: RedHat 7.1CZ, eth0 IP: 198.162.35.100
                         připojení na  net přes ISDN IP např.:  194.228.129.27

                         BETA: Win98CZse, IP eth: 198.162.35.200
                                      brána nastavená na 198.162.35.100

A chci se dostat z Bety na server v internetu samozřejmě budu zadavat ne
jméno,ale IP, to mi je jasný.

Potřebuju poradit jak nastavit routování paketů na ALFě aby mi to jelo, vim
že na to by byl lepší proxy server,ale takle by to mělo taky nějak jít,
chci to vědět jen ze studijních důvodů.

Předem díky za radu.

					Petr Burian