Pine, GPG a Content-Type

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Červenec 16 13:41:35 CEST 2001

On 14/07/2001, Borek Lupoměský wrote:

> V Pine kdyz v poli "To:" stisknu CTRL+T, tak se dostanu do
> address-listu, pripadne kdyz napisu zkratku, kterou Pine zna, tak se
> provede automaticke doplneni adresy.

To Mutt umi.

> V poli "Attachment:" muzu vyvolat fileselector.

Tohle take.

> Kdyz stisknu CTRL+R, objevi se mi dalsi pole, ktera muzu editovat
> (Reply-to:, FCC: apod.).

Tohle take :)

Jenom se to vsechno odehrava ve dvou obrazovkach namisto jedne.

>    Integrovany editor je jednou z velkych prednosti Pine.

Je to otazka vkusu. Ja si to take myslel, ale od te doby, co jsem presel
na Mutt bych si uz asi jen tezko odvykal editacnim a formatovacim
schopnostem Vimu :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka