RedHat u Chipu

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Červenec 16 13:37:21 CEST 2001

> je Publisher Editon na  1CD, krom toho je blbe vypaleny a
> potrebujete k tomu bootovaci disketu, kterou vytvoril M.
> Kerslager, abyste z toho Cd mohl instalovat :)
>
> Jestli koupit nebo ne - to necham na Vas.
> 						Z.P.

Tak, tak. Za zhruba srovnatelnou cenu je k mani RedHat 7.1 CZ na dvou CD se
vsemi opravami k 4.7.2001 na http://www.linux-cd.cz ....... K mani dobirkou.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz