EXT2_fs error

Pavel Mošna pavel.mosna na szzmb.cz
Úterý Červenec 17 11:37:55 CEST 2001

tak sem to vyresil (3xbuch na drevo), teda alespon ty moje trable.
V biosu sem vypnul volbu ide prefetching a ide bus master.
Neni to verzi distribuce, ale spis toho jak to pracuje s
s hardem (ty dma, bus mastry a spol.). Asi by to slo vodladit,
ale zatim do toho celkem nevidim - priste. Tak snad alespon tohle
nekomu pomuze az bude lovit v archivu :)
cago
Pavel