Existuje nejaka moznost, jak vyuzit cely disk CD-R

Úterý Červenec 17 11:45:29 CEST 2001

On Mon, 16 Jul 2001, Martin [ISO-8859-1] Kamín Shaka wrote:

> mejme disk CD-R, jehoz vypalovani spadlo (crash vypalovaci aplikace
> nebo chyba media). Existuje nejaka spec. utilita pro Linux, jenz by
> umela vyuzit zbytek tohoto disku? Cdrecord to neumi a vzdy nahlasi
> chybu sektoru. Chce se tedy aplikace, ktera predchozi paleni proste
> uzavre a na disku otevre zbyly prostor jako na novem mediu.

Ve Windows sice kdektery program ma tuto moznost, ale podle mych
zkusenosti to moc nefunguje (CD pak stejne nejde cist nebo ho nesezvykaji
nektere mechaniky). Pri dnesnich cenach medii to CD proste vyhodte a
vypalte znovu. Usetrite si problemy :-)

--
                        Milan Kerslager