APACHE + PHP + SQUID

iko iko na kamarad.cz
Úterý Červenec 17 13:50:06 CEST 2001

Mam databazu (postgres), kde si ukladam jpg obrazky a k tomu nejake PHP
(3.volaco) scripty v HTML stranke. Jeden taky mi taha obrazok z databazy a
podla pripony posle do browsera hlavicku ze ide o image/jpeg. Normalne to
chodi a browser mi obrazok zobrazi. Ked ale dam do browseru tahanie cez
proxy (squid (Version 2.3.STABLE1)), tak mi tie obrazky kazi. Dlzka
nezodpoveda skutocnosti a meni sa aj obsah. Zaciatok a koniec suboru je ale
v poriadku.

Inak mi squid chodi v pohode, len cez to dynamicke generovanie to nejak
blbne...

v com je problem?