OT: squid na Solarise

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Úterý Červenec 17 15:09:06 CEST 2001

> Tento bezal bez problemov.

> SunOS info 5.5.1 Generic_103640-29 sun4u sparc SUNW,Ultra-1
> Squid Cache: Version 2.3.STABLE2
Stiahol som ho a skusal kompilovat, ale hadzal presne tie iste
warningy. Inak verzia 2.3.STABLE1 mi na solarise 2.6 bezi v pohode.
Ten som ale nekompiloval, ale stiahol z www.sunfreeware.com. Bohuzial
pre 2.5 je tam squid 2.1.PATCH1 co mi nevyhovuje. Vyskusal som aj
skompilovat
zdrojaky squid-2.2.STABLE1 (chcem verziu 2.2 alebo vyssiu).
Vysledok stale ten isty. Nieco mu tam vadi, ale co? Perl aj gcc by malo
byt v poriadku. Uz som tam kompiloval viacero veci a vsetko bolo OK.
Jedine co sa zmenilo oproti minulemu bolo to, ze som bol nuteny nahodit
novy perl.

Igor