US Robotics Courier V.Everything na doma

Petr Cahyna Petr.Cahyna na i.cz
Úterý Červenec 17 15:18:52 CEST 2001

Oto Buchta wrote:

> Ahojte, provozuje tady nekdo $MAIL{'Subject'} ?
> Pokud ano, mohl by mi nekdo poslat jeho nastaveni switchu
> a AT retezec? Kdyby mel dotycny nahodou i firmware na V.90,
> byl bych uplne nadsen.
>
> Cirou nahodou se mi totiz dostal jeden pod ruku
> a ne a ne ho rozchodit.
>
> Diky moc,

Hmm, mam - a nemam problem - na prvni skrtnuti ... Switche si z pameti
nepamatuju ;-) (ale myslim, ze jsem nechal default) a protoze se mi to
chytlo na factory (myslim ze 1) dostatecne rychle, tak jsem ani dal
nelaboroval. Pokud se nekdo, kdo ho ma po ruce neozve, tak se doma
kouknu (pokud mi v tom skleroza nezabrani ;-) ).

						Caha