Pine, GPG a Content-Type

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Červenec 17 16:11:54 CEST 2001

On 17/07/2001, Borek Lupoměský wrote:

> namisto jedne.
>
> Takze je to tak, ze napisu hlavicku a potom se vyvola externi editor?
> Tj. nelze jednoduse prechazet mezi editaci hlavicky a tela zpravy?

Co je to jednoduse? Ja pouzivam Vim, jak jsem uz rekl, takze prepinani
probiha asi takto:

telo -> hlavicky    ZZ
hlavicky -> telo    e

Pripada mi to dost jednoduche :)

Jinak muzete editovat zpravu vcetne hlavicek, ale to neni tak konfortni,
protoze muzete smatat i do jmen hlavicek (to se sice obcas hodi, ale pro
beznou praci je jiste rychlejsi jakysi "formularovy" pristup).

>    Hmm, asi opravdu otazka vkusu, protoze ja zrovna vi nejak nemusim.

O to preci nejde, pro me za me si muzete spoustet treba Emacs :)
Podstatne je, jestli externi editor muze nabidnou neco vic, nez
integrovany. Me zkratka vyhovuje Vim, protoze ma rozsahle editacni
moznosti, ktere jsem schopen vyuzivat.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka