Pomale cteni SAMBOU

Ales Krajnik mr.titan na seznam.cz
Úterý Červenec 17 17:13:48 CEST 2001

Pokud se nepletu, tak je problem v jadre - je tam novy ovladac (8139too), ktery
v sobe ma chybu a odchozi spojeni z pocitace je nesmirne pomale (ja mel asi
70 kB/s :-)), prichozi je v poradku. Melo by byt pomale uplne vsechno odchozi
spojeni, zkus ftp!

Realteku 8139 je vic druhu - mam za to, ze to dela jen u druhu 8139C.

Chyba je opravena v jadre 2.4.6. Takze reseni - upgrade jadra.

Ales