Proxim a kernel 2.4

d na d-c.sk d na d-c.sk
Úterý Červenec 17 22:02:10 CEST 2001

Zdravim

No, Borku , 2.4.6 kernel, fungujem na nom od jeho vydania s modulom
rlmod.o. (rl1.2.1)
Vsecko slape v pohode odhliadnuc od toho ze moja antena a proste veci
okolo elektroniky su spravene ako su spravene. Idem na klasickej
Symphony (nie RL), ale to imho nevadi. Konektivita je relativne
stabilna. Modul siel prekompilovat bez nejakych vaznejsich zasahov do
src. Nepozorujem ziadne spomalovania, popripade ako tu spomenul vyssie
kolega , nejake vytuhnutie. Nic podobne sa mi nestalo.
Takze asi tak .. pokial by sa ziadali blizsie odpovede prosim vstupte :
#linux.cz ;-)

D`

                                     Daniel Ciprus
                                  email : d na d-c.sk