Pine, GPG a Content-Type

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Středa Červenec 18 07:02:25 CEST 2001

ja mam vim docela rad, ale mutt mi take nejak nevoni. rad bych presedlal a
uzival threadu, moznosti slozek a podobne, ale proste pine mi _sedlo_.
vim, ze je to jen otazka casu, ale proste nemam silu zacit s novym
klientem. vim, existuje moznost donutit mutta ke klavesovym zkratkam pine
a podobne (urcite to bylo na root.cz nebo underground.cz).
nema nekdo z uspesnych uzivatelu mutta chut napsat nam, uspesnym
uzivatelum pine nejakou kucharku, jak presedlat, bod po bodu?

p.s. zatouzil jsem po novem pine (asi 4.xx), ale oproti memu 3.95 je to
tak pomale, az nepouzitelne (omluvte stary stroj, ale mam jej rad).

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......