RedHat 7.0 a IBMJava2

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Červenec 18 08:22:04 CEST 2001

Zdravim!

Som v koncoch nikde nemozem najst ani zmienku o mojom probleme a a ni v
Java konferencii mi nik zatial nezareagoval tak to skusim tu.

Mam na serveri (IBM Xserie 220) nainstalovany RedHat linux 7.0
(doporucovany od IBM)

Mal som tam nainstalovane JDK (1.3) od SUN-u ale ani po upgrade kniznic
nefungovalo uspokojivo (pri praci z DB padalo) toto od IBM nepada ale
tiez ma problem z DB JdbcOdbc bridge mi nejde lebo sa mu nieco nepaci.
Na strankach od IBM som nenasiel nic o verzii ODBC kniznice ktoru by to
vyzadovalo a tak mam nainstalovanu unixODBC-1.8.12 (z CD RH7.0) Ktora z
C programmy bez problemou funguje.

Nevie mi nik pomoct?

Velmy to potrebujem.
--
V pripade ze namate nic lepsie na praci ako hladat
gramaticke chybi v mailoch. Tak sa dajte na charitu