debian

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Červenec 18 11:06:15 CEST 2001

On 18/07/2001, David Rohleder wrote:

> To tezko. RH i Debian pouzivaji PAM, ale v pripade RH mi neni jasne,
> jak se potom muze obycejny uzivatel stat pomoci exec login jinym
> uzivatelem. Treba je to jina binarka, nebo RH predpoklada, ze login
> spousti jenom root.

Hm, tak mate pravdu, seknul jsem se. Na RH se skutecne nelze stat jinym
uzivatelem pomoci loginu, takze se asi opravdu predpoklada ze jej pousti
jenom root.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka