Konfigurace Mutt (FROM:)

Tomáš Obšívač tomas na aurix.cz
Středa Červenec 18 13:36:11 CEST 2001

Dobrý den,

umí mutt, když odpovídám na nějaký mail, poznat na kterou z mých adres mail
přišel a nastavit podle toho v hlavičce FROM:?

Jinak: mám přesměrovanou poštu z několika adres a chtěl bych "jako" odpovídat z
každé zvlášť.

Příklad:
- přijde mi mail na adresu tomas na nekde (přesměrovaný z tomas na jinde)
- "dám reply"
- mutt automaticky přidá do hlavičky:
                                      "From: Tomáš <tomas na _JINDE_>"

  (místo "From: Tomáš <tomas na nekde>", což jde jednoduše pom. my_hdr)

Jde to řešit jednoduchým způsobem? Nebo přes (trošku záhadné) send-hook?

Předem děkuji.

--
- Tomáš Obšívač <tomas na aurix.cz>
  nebo snad <tomas na nekde.jinde> ;)