Konfigurace Mutt (FROM:)

Středa Červenec 18 13:55:17 CEST 2001

On Wed, Jul 18, 2001 at 01:47:19PM +0200, David Jez wrote:
>   Ahoj Tome ;-)

>   Uplne normalne pres send-hook, priklad:
>
> send-hook !vutbr.cz      "set signature='~/.signature2'; my_hdr From: David Jez <dave.jez na seznam.cz>"
> send-hook linux.cz       "set signature='~/.signature3'; my_hdr From: David Jez <dave na blablabla>"
> send-hook underground.cz "set signature="~/.signature3'; my_hdr From: David Jez <dave na dalsi_adresa>"
> send-hook oss.sgi.com    "set signature="~/.signature3'; my_hdr From: David Jez <dave.jez na zase_neco_jineho>"
>
>   Podle toho kam to (ne)posilas se muze menit cokoliv, k tomu jsou ostatne hook
> [...]

 Mal som pocit, ze v povodnej otazke bolo, ci sa da podla adresy, na
ktoru prisiel e-mail, na ktory odpovedam.
 Tak by ma to tiez zaujimalo, aby som nemusel stale editovat hlavicky.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...

Daląí informace o konferenci Linux