Konfigurace Mutt (FROM:)

Tomáš Obšívač tomas na aurix.cz
Středa Červenec 18 15:54:54 CEST 2001

Vitezslav Samel napsal(a) (Wed, Jul 18, 2001 at 02:10:14PM +0200):

>    send-hook '~t tomas na nekde' 'my_hdr From: Tomáš <tomas na nekde>'

Jenomze IMHO send-hook (~t) pracuje nad prave psanym mailem, ne nad tim, na
ktery odpovidam => ~t vyhleda vzor v adrese toho komu pisu, ne v adrese na
kterou mi prisel mail, na ktery prave odpovidam.

Takhle si muzu treba menit signaturu podle toho, kam pisu (jak uz v tomto
threadu radil David), ale neni to reseni meho dotazu.

Pro send-hook bych potreboval neco jako previous ~t :)

Jine reseni?

Dopln. OT: Ma nekdo (odkaz na) refcard pro mutt?

--
- Tomáš Obšívač <tomas na aurix.cz>
- motto: "Pokrok je akt výměny starých starostí za nové."