SB 128PCI

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Středa Červenec 18 19:31:32 CEST 2001

Kdyz uz jsem dneska v tom psani....

o tehle zvukovce se tu uz mluvilo, ale jedna vec mi neni moc jasna: rikali
jste, ze se do novych karet dava jiny cip. To znamena, ze kdyz si ji tedka
koupim, tak uz to nebude modul es137*? bude mi tato nova karta fungovat?
Nebo mam radsi prihodit nakou tu Kc a koupit rovnou Live! Nebojim se, ze by
mi karta nestacila kvalitou vystupu, staci, kdyz pojede a nebude pri
prepinani mp3 v xmms a pri prehravani zvuku z Flashe apod. lupat (jako moje
staricka isa zvukovka).

a jeste neco: ptal se na to taky nekdo v diskuzi na Mandrake a prisly dva
druhy odpovedi: "Mam, pouzivam, jsem spokojen" byla ta prvni a ta druha, ze
pod Linuxem funguje spatne a ze je lepsi rovnou koupit Live!. Tak se radsi
ptam, protoze mi staci nefunkcni skener, nepotrebuju jeste novou, ale
nefungujici nebo lupajici zvukovku.

jarda
J<@>http://www.jardik.f2s.com

PS doufam, ze Vas tento mail nenastval (ta debata o chovani v diskuznich
skupinach mi nahnala pekny strach)