koupe Linuxu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Červenec 18 22:56:07 CEST 2001

On Wed, 18 Jul 2001, Milan Svoboda wrote:

> Ale kdyz napriklad RedHat udelal binarky jen
> pro RH7.x

Tak tomu neverim!

Pokud byl ten bug zasadni, tzn. bezpecnostni dira, tak URCITE se zaplata
dostala do vsech verzi, ktere jsou oficialne podporovany, coz je myslim
ted cela rada 6.x a rada 7.x.

Pokud se nejaky update neobjevi ve starsi verzi tak vetsinou tim neni
zasazen.

A nakonec ke vsemu existuji SRPMS potazmo *.tgz baliky, takze neni zadny
problem mit aktualni verzi napr. demona bind pro RH 4.2.

R.V.