HDD

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Čtvrtek Červenec 19 08:10:08 CEST 2001

Dobry den,

> mam dve, velmi hloupe otazky.

;-)

> 1) na kabel IDE se daji pripojit napr. HDD - pokud pominu nastaveni na
nich,
> ktery je master a ktery slave? pokud jdu od opacneho konce, nez se zapoji
do
> IDE portu, je prvni master?

Zeby to zaviselo od nastavenia jumperov na diskoch???? Otocenie kabla
na to nema absolutny vplyv.

> 2) je mozne na pc, kde je SCSI mit i IDE zarizeni (napr. 2x SCSI HDD a IDE
> CDROM, nebo dalsi IDE HDD?)

Ak je tam radic IDE aj SCSI tak absolutne bez problemov. A ak bios SCSI
radica
umoznuje boot tak sa da aj bootovat z SCSI disku ;-)

> mel jsem predstavu, ze vim jak to funguje, ale setkal jsem se naprosto s
> opacnym nazorem, takze bych to rad potvrdil nebo vyvratil.

??? To by ma zaujimalo co to bolo za "odbornika" co konkretne tvrdil???

> Diky

Neni zac 8-)

Vlado