prosba .config

David Tok theo na fact4web.cz
Čtvrtek Červenec 19 09:09:00 CEST 2001

On Wed, 18 Jul 2001 d na d-c.sk wrote:

:Zdravim
:
:Poprosil by som niekoho z kolegov , mohli by ste mi zaslat .config z
:kernelu 2.4.6 ? On jednoducho odmieta nabootovat a neviem kde je
:problem.
:Doska ABIT S6, YamahaPCI zvukovka, 3c900PCI, NVidia grafarna, P3, 128
:ram. Trapim sa s tym uz tyzden a nemozem nastartovat.
:

zdravim,

Neco podobneho me delali 2.4.5 a 2.4.6. Nacetli .config z 2.4.4 (ktere
behalo OK), ale odmitli nabootovat. Vzdycky jsem skusil vypustit polozku,
na ktere se boot sekl, ale nic. No pomohlo me, kdyz jsem poradne prosel
cely menuconfig a rucne zkorigoval nastaveni chipsetu (jak desky, tak
grafarny) v jadre. Pak to vsechno najelo v poradku. Kde presne byla chybka
nevim, proste jsem to cele nastavil rucne od piky a pak to fungovalo ;)

--

David Ťok
programator