Info o stahovani posty z Exchange servru.

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Čtvrtek Červenec 19 09:41:32 CEST 2001

Zdravim

On Thu, Jul 19, 2001 at 08:44:49AM +0200, Kucera Petr wrote:
> Dobry den,
>
> ma nikdo nejake zkusenosti ze stahovani posty z M$ Exchange servru pod
> linuxem ?
> vim,ze je mozny pouzivat IMAP,ale nase firma jede ciste na M$ Exchange.
> Dekuji za jakoukoliv informaci,uz me nebavi,stale chodit do woken kvuli
> poste.

U nas vo firme tiez ficime na M$ Exchange, ja to riesim tak ze stahujem
postu cez IMAP (exchange ma imap) a posielam postu cez vlastneho SMTP daemona
pretoze pokial sa snazim posielat cez exchange tak mi vypisuje Realying prohibited

				Tomas

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s.
hornicek na globtel.sk