Diald

Miloslav Hájek miloslav.hajek na idea.cz
Čtvrtek Červenec 19 09:54:19 CEST 2001

Dobrý den,
mám skromný dotaz. Mám nainstalovaný SuSE 7.0, na něm sendmail a fetchmail,
pro odesílání a stahování schránek u zřizovatele a připojení na Internet je
přes ISDN modem. Pro automat. vytáčení mi tam běží diald. Na klientech jsou
WIN a MS Outlook. A teď k problému. Pokud dám na klientovi Odeslat a
přijmout poštu, tak mi modem vytočí. Když tohle udělá 10 uživatelů, třeba
10x 20x za den, tak to dost leze do peněz. Může mi někdo říci proč se tak
děje, když se klient podle nastavení v Outlooku odkazuje pouze na lokalní
mail server, tudíž není žádný požadavek na Internet. Moje představa byla, že
se pošta stáhne a odešle 1x za hodinu nebo v případě, pokud se připojím na
Internet a klienti si mohou dělat co chtějí, třeba to, že budou mít
nastaveno refresh každých 15 min. Kolega nechal s 15 min refreshem spuštěný
Outlook celý týden, možná i 14 dní, a měli jste pak vidět ty pohledy, když
přišla faktura z Telecomu.

Předem děkuji.

MH