MASQ & IP protokol 47

Čtvrtek Červenec 19 11:09:59 CEST 2001

	Zdravim,

	potrebuji kompletne prelozit IP protokol cislo 47 z firewallu na jiny
stroj...

Zkousel jsem si hrat s ipmasqadm s portfw, mfw (pres ipchains si oznacim
packet) ale bez uspechu ... dokonce jsem si zacatl studovat
IP_FW_MASQ_CTL abych si to nadefinoval sam... ale jeste se mi to
nezadarilo...

	Muze mi tedy nekdo poradit, jak mam na firewallu udelat nasledujici:

potrebuju prelozit vse, co dojde na verejnou IP adresu A a je to Ip
protokol 47 (ne tcp, nebo udp!), prelozit na lokalni IP adresu B?

D~ predem.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno