Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jednou)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 19 12:10:49 CEST 2001

Květoslav Kocek wrote:
: > Report nothing, expect nothing.
: >
: > Co to znamena "neuspesne pripojeni"? Jak v te chvili vypada
: >ping, pripadne traceroute?
:
: No pripada mi to jako ucpana sit.
: Ping mi hazi request timed out, traceroute jsem nezkousel
: Pritom ostatni servery v inetu chodej OK. No mozna
: to zkousim v blbym case. Nechal bych to plavat. Nakonec
: kdyz je potreba, tak vzdycky dostanu to co hledam.
: Ted mam treba 15% ztratu, ale to je normalni.

	Ja nevim, ale FTP server ma (podle MRTG grafu) v soucasne dobe
tak maximalne 20% vytizeni odchoziho rozhrani. A rekl bych, ze to je
asi tak nejvic vytizena linka ze vsech po ceste k vam az po hranice TENu.
Spis hledejte problem v linkach vaseho ISP (pripadne v jeho spojeni na TEN)
nebo ve vasi lince.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/