SB 128PCI

Vondracek Jan jan.vondracek na hq.iol.cz
Čtvrtek Červenec 19 12:52:53 CEST 2001

> Mandrake a prisly dva
> prvni a ta druha, ze
> Live!. Tak se radsi
> novou, ale
>
> zkusenost sice z redhatu, ale ten je mandraku docela hodne podobny -
> SB128 s cipem 1371 bez jedineho problemu... se standardnim ovladacem,
> ktery je v kernelu....

Mam taky tu kartu, kernel ji sice najde, ale diky acpi se mi pere se
sitovkou. Sitovka nabehne, ale neprojde mi inicializace zvukovky a zkousel
jsem i jadro bez sitovky. Je to prave SB128 Live.
Priznam se nezkousel nove jadro 2.4 kde by acpi uz melo byt.
Nesetkal jste se nekdo s necim podobnym?

Zip