dns

Viktor Lieskovsky viktor.lieskovsky na access.sk
Čtvrtek Červenec 19 12:48:47 CEST 2001

Dobry den,

 Zacal som sa hrat s named na lokale podla DNS-Howto a samozrejme som si
nezalohoval subory ktore som menil. Zistil som ze citam asi nespravne howto,
pretoze vela veci bolo inak (ndc-rndc). Chcel som sa poobzerat po nejakom
novsom howto pre bind9 a tak som vratil konfiguraciu spat. Zda sa ale
bohuzial ze nejako zle, pretoze teraz pri skoro akejkolvek adrese mi
prehliadac vypise 'neznamy hostitel'. Ked ale dam nslookup nieco.sk tak mi
vypise bezproblemov ip adresu. Ak bude potreba, mozem poslat vypisy
konfigurakov, neviem ale ktore by som mal poslat, lebo tie co si pamatam som
zmenil tak ako boli :( Dopredu vdaka za akukolvek pomoc..

--
s pozdravom
Viktor Lieskovsky

"Who is Ray and why would we want to selectively trace him?"