RE: JAVA - zobrazování českých a nečeských znaků

Strelec Michal Michal.Strelec na autocont.cz
Čtvrtek Červenec 19 14:19:10 CEST 2001

Mate spatny font. Respektive font, ktery nepodporuje obe formatovani.
Takovy pekny multijazykovey font je tahoma. Je schopen zaroven zobrazit
arabske, hebrejske, zapodoevropske, stredoevropske kodovani.

Michal

Michal Strelec
email: strelec na autocont.cz
yahoo_id: mikee_cz