initializace HP 5P pres PCL

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Pátek Červenec 20 13:54:51 CEST 2001

Ciao

prosim o pomoc. Behem moji nepritomnosti se se mnou moje tiskarna
prestala totalne komunikovat. Je pravdepodobne, ze na ni nekdo
vyslal text s nevhodnym obsahem.

Mam HP 5P, bez postsriptu. Debian 3.0, jadro 2.4.6. lpd a magicfilter
ktery cca rok fungoval ok. Prikaz

echo "ahoj" > /dev/lp0

blokne tiskarnu a po manualnim formfeedu vytiskne na papir:

ahojJ

Ridici sequence reset:

echo -e "\eE" > /dev/lp0

bloknou opet a vytisknou:

\eEJ

a podobne s ruznymi slozitejsimi vecmi. Experimentoval jsem
i s PLJ ale ten se vubec bez aktivace pres PCL kody nepouzije.

Cili, tiskarna prestala reagovat na ridici sequence, prijde me,
ze se prepla do textoveho modu misto PCL.

Mate nekdo nejakou ideu co s tim?

diky
FH