Ceske fonty

Strelec Michal Michal.Strelec na autocont.cz
Pátek Červenec 20 14:11:46 CEST 2001

nejlepe primo z toho linux serveru na ktery se pripojujete :-)

Napriklad z adresare
/usr/X11R6/lib/X11/fonts/75dpi/

pak provest v tom X-Winu konverzi. Funguje to dobre, zkousel jsem to a
cestina timto zpusobem funguje. Musite si ovsem ve X-winu pote pridat cestu
k temto novym fontum.

Michal

Michal Strelec
email: strelec na autocont.cz