MS a narodni sifra, clanek v Prazskem Metru, flame & OFF topic ...

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Červenec 20 14:57:48 CEST 2001

Peter Cernoch wrote:
> "Narodni bezpecnostni urad vyvinul na technologii
> spolecnosti MS narodni sifru, umoznujici ochranu utajovanych
> skutecnosti a informaci v pocitacovych systemech statni spravy"
>
> To rika J.Devaty, gen. r. MS pro CR a SR.
>
> Co by to melo byt ? Uteklo mi neco zajimaveho ?
> (Nekomentujte prosim kvalitu zdroje.)

Neni to postaveno na profesionalnim systemu Decros Protect, ktery
kvalitne sifruje do okamziku, nez klokoliv prijde a do nechraneneho
*.INI souboru dopise ENCRYPTION=OFF a tim se tise veskere dalsi
sifrovani vypne bez zbytecneho obtezovani uzivatele? Cehoz je schopny
kazdy se schopnosti cist, nebot se tato informace nachazi v online
helpu? Pripadne po porade s hot line je vam doporuceno pouziti
k temuz parametru STRENGTH=0 jako min napadna varianta, kdyby se
ciste nahodou do toho souboru nekdo podival?
V takovem pripade se o jejich informace vubec nebojim. :-)))

	Majkl