MS a narodni sifra, clanek v Prazskem Metru, flame & OFF topic ...

Honza Kuklik xkuklik na informatics.muni.cz
Pátek Červenec 20 17:40:52 CEST 2001

On Fri, 20 Jul 2001, Peter Cernoch wrote:

> "Narodni bezpecnostni urad vyvinul na technologii
> spolecnosti MS narodni sifru, umoznujici ochranu utajovanych
> skutecnosti a informaci v pocitacovych systemech statni spravy"

mozna jsem uplne mimo, ale jedine, co me napada ve spojeni s vyvojem
sifry pro ochranu utajovanych skutecnosti ve statni sprave jsou aktivity
NIST tykajici se novych sifrovacich standardu AES.

pretypovat narodni institut pro standardy a technologii na narodni
bezpecnostni urad by micro$oftu nemelo cinit problemy, stejne jako
pridat do nebe volajici nesmysl, ze vyvoj probihal na technologii
m$ (to ze NIST sam o sobe nic nevyvijel je uz prkotina).

ale mozna se ta zprava v metru tykala uplne neceho jineho a ja jen
placam do vody. pak se omlouvam.

honza kuklik