Samba a zalozni WINS/PDC

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Červenec 20 18:50:58 CEST 2001

Miroslav Petricek <mirek na petricek.cz> writes:

> vím, že Samba nemůže díky uzavřeným microsoftím protokolům fungovat
> jako záložní WINS ani PDC. Zajímalo by mě ale, jestli bude v síti
> se Sambou jako hlavním WINS serverem fungovat záložní WINS server
> na Windows NT, nebo je to ze stejných důvodů vyloučené?

Podle mě to chodit nebude.

> Druhá otázka je čistě laická. Když jsou protokoly Microsoftu ohledně
> záložních CIFS služeb uzavřené a nedostupné, co brání vývojářům
> Samby v tom, aby si napsali vlastní implementaci těchto protokolů,
> byť s výhradou, že bude fungovat zas jen proti další Sambě v roli
> primárního WINS serveru?

Třeba je ta samba tak stabilní, že to není potřeba :-)))

Mam takovy pocit, ze tohle jsem videl v Sambe TNG. Tedy co se tyce
domeny, WINS muze bezet na dvou sambach a snese to, samba si sbira
udaje o siti do sve databze a kdyz vypadne primar, tak se klient bude
ptat na sekundaru a ten mu take poradi. Uplne nejlepe o bude fungovat,
kdyz se budou hostname shodovat s jmeny pocitacu ve win siti a samba
bude mit povoleny nejaky ten DNS resolving.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311