DHCPD a automaticke nastaveni browseru (MSIE)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Červenec 20 18:35:02 CEST 2001

"Miroslav Pragl" <miroslav.pragl na omega-optix.cz> writes:

> Pokousel jste se nekdo nastavit $SUBJ? Viz clanek na MS webu nize. Dotaz
> jsem posilal k clanku na root.cz, ale zadna odpoved, treba se chytnu zde.
>
> Zatim pouzivam DNS cname (WPAD), ale cviceni neuskodi. Hlavne pomoci DHCP se
> da specifikovat kompletni URL, takze teoreticky nemusi byt na http serveru,
> ale treba i na file://

A v cem je problem? DHCP demon nechce akceptovat novou option? Nemel
by to byt problem dodat ve zdrojacich, ale kdyz jsem tak cetl ten
navod, tak jsem nenasel odkaz na RFC, takze M$ to zrejme nedal
k registraci na IANA a tak to server neumi. Ale to neni pro lokalni
pouziti podstatne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311