prosba .config

d na d-c.sk d na d-c.sk
Pátek Červenec 20 21:06:00 CEST 2001

:-) Nie , devfs to nie je , ten bezi pekne ako ma. Pomaly ale isto sa
blizim k cielu. podarilo sa mi ten kernel nabootovat a mam dovodne
podozrenie na vec co sa vola AGP. Skusal som to vybrat von z kernelu a
nekompilovat to a ono to jadro, div se svete, nabootovalo. Takze teraz
moj procesorik maka na kompilaciach kernelu. Neskor v noci dam vediet
ako to dopadlo, a poslem aj vypis uname -a ;-)))  Aby ste sa zasmiali
nad cislom za znakom '#'

D`

                                     Daniel Ciprus
                                  email : d na d-c.sk